Často kladené otázky
FAQ
Kedy mi odošlete objednávku?
Objednávky odosielame každý pracovný deň, spravidla v ranných hodinách.
V prípade, že príde k zmene, notifikácia je uvedená v košíku.
Kedy mi objednávka príde?
Od chvíle, kedy ju odovzdáme dopravcovi, o čom ste informovaní e-mailom, by mala objednávka doraziť do 1 - 2 pracovných dní.
Z akých krajín si môžem objednať?
Momentálne posielame okrem Slovenska aj do Českej republiky, Poľska a Rakúska.
Kde nájdem podrobné informácie o produkte?
V detaile každého proudktu nájdete krátky popis a dlhý popis, pri ktorom sa nachádza tabuľka. Táto tabuľka obsahuje všetky informácie o produkte, na ktorom sa práve nachádzate. Väčšina produktov chirurgickej ocele má informácie navyše uvedené vo fotogalérii na jednej z fotografií.
Tovar sa mi nepáči, nespĺňa moje predstavy. Môžem ho poslať naspäť?
Áno. Zo zákona môžete tovar vrátiť do 14 dní od zakúpenia. Viac tu.
Peniaze vám vrátime najneskôr do 14 dní od doručenia vráteného tovaru (spravidla do 7 dní).
Bude mi pri vrátení tovaru vrátená celá suma?
Celú sumu vám vrátime v prípade, že tovar vrátite v pôvodnej šperkovej krabičke a nepoškodený a v prípade, že vraciate celú objednávku.
V tomto prípade vám bude uhradená celá suma za vrátený tovar a najlacnejšia forma dopravy akú ponúkame (kuriéra ani dobierku nepreplácame, ide o voliteľné a doplnkové služby).
Suma za vrátený tovar bez poštovného vám bude uhradená, ak vraciate časť objednávky, a teda časť si nechávate.
Je tovar možné vymeniť?
Nie, výmena tovaru nie je možná. Tovar sa dá len vrátiť a uskutočniť ďalšiu objednávku.
Čo, ak som si zakúpil/a tovar z Pandorinej skrinky a chcem ho reklamovať?
Sme jedna spoločnosť, reklamácie samozrejme akceprujeme v zákonom stanovej lehote 2 rokov.
Postupujte podľa pokynov v sekcii Vrátenie a reklamácia tovaru.
Tovar, ktorý som si chcel/a kúpiť už nie je na stránke. Čo to znamená?
Tovar sa vypredal. Väčšinu tovaru priebežne doskladňujeme. Pre viac informácií nám napíšte e-mail na info@auri.sk.
Ako vás môžem kontaktovať?
Preferujeme komunikáciu prostredníctvom e-mailu, na ktorý odpovedáme spravidla do 2 hodín,
pokiaľ ide o pracovný deň.
Tovar došiel poškodený, obal bol poškodený, šperk v ňom nebol. Čo robiť?
Žiaľ, aj toto sa stáva a veľmi nás to mrzí. Aj kuriéri sú len ľudia a stáva sa, že tovar jednoducho odcudzia.
Prosíme, aby ste nás ihneď kontaktovali na info@auri.sk a poslali nám fotografie.
Moja objednávka nechodí. Čo mám robiť?
Ak vám objednávka neprišla do 7 pracovných dní, kontaktujte nás na info@auri.sk.
Pravdepodobne došlo k jej odcudzeniu.
Vrátil/a som Vám tovar, peniaze mi ešte neprišli. Zdá sa mi to dlho.
Vrátenie a reklamácia tovaru prebieha cez Slovenskú poštu, kde máme svoju priehradku a dostávame o jej obsahu notifikácie.
Snažíme sa byť efektívni a ak je v priehradke málo vratok, čakáme na ďalšie.
Vaše peniaze Vám budú vždy vrátené v zákonom stanovenej lehote - 14 dní od prijatia vratky na pošte.
Ak máte viac otázok ohľadom Vašej vratky, napíšte nám na info@auri.sk.
Ako si vybrať veľkosť prsteňa?
Napísali sme Vám o tom blog, v ktorom nájdete aj medzinárodnú veľkostnú tabuľku a ďalšie tipy.
Prišlo mi viacero produktov v jednej krabičke. Prečo?
Ak si zakúpite viacero kúskov z jednej kolekcie (napr. Alice, Peony, Clover a i.), budú Vám zabalené do jednej krabičky.
V prípade, že potrebujete produkty zabaliť zvlásť, stačí to uviesť do poznámky.
Chcem reklamovať tovar, ktorý som kúpil/a ešte na ww.pandorinaskrinka.com. Môžem?
Samozrejme, sme rovnaká spoločnosť a platí vám zákonná lehota 2 roky.
Pozor, e-mail info@pandorinaskrinka.com bol odpojený, kontaktujte nás na info@auri.sk.