Často kladené otázky

 

FAQ

Kedy mi odošlete objednávku?
Objednávky odosielame každý pracovný deň, spravidla v ranných hodinách.
V prípade, že príde k zmene, notifikácia je uvedená v košíku.

 Tovar sa mi nepáči, nespĺňa moje predstavy. Môžem ho poslať naspäť?
Áno. Zo zákona môžete tovar vrátiť do 14 dní od zakúpenia. Viac tu.
Peniaze vám vrátime najneskôr do 14 dní od doručenia vráteného tovaru (spravidla do 7 dní).

Bude mi pri vrátení tovaru vrátená celá suma?
Celú sumu vám vrátime v prípade, že tovar vrátite v pôvodnej šperkovej krabičke a nepoškodený a v prípade, že vraciate celú objednávku.
V tomto prípade vám bude uhradená celá suma za vrátený tovar a najlacnejšia forma dopravy akú ponúkame (kuriéra ani dobierku nepreplácame, ide o voliteľné a doplnkové služby).
Suma za vrátený tovar bez poštovného vám bude uhradená, ak vraciate časť objednávky, a teda časť si nechávate.

Je tovar možné vymeniť?
Nie, výmena tovaru nie je možná.

Tovar, ktorý som si chcel/a kúpiť už nie je na stránke. Čo to znamená?
Tovar sa vypredal. Väčšinu tovaru priebežne doskladňujeme. Pre viac informácií nám napíšte e-mail na info@auri.sk.

Ako vás môžem kontaktovať?
Preferujeme komunikáciu prostredníctvom e-mailu, na ktorý odpovedáme spravidla do 2 hodín,
pokiaľ ide o pracovný deň. 

Tovar došiel poškodený, obal bol poškodený, šperk v ňom nebol. Čo robiť?
Žiaľ, aj toto sa stáva a veľmi nás to mrzí. Aj kuriéri sú len ľudia a stáva sa, že tovar jednoducho odcudzia.
Prosíme, aby ste nás ihneď kontaktovali na info@auri.sk a poslali nám fotografie. 

Moja objednávka nechodí. Čo mám robiť?
Ak vám objednávka neprišla do 7 pracovných dní, kontaktujte nás na info@auri.sk.
Pravdepodobne došlo k jej odcudzeniu.

Ako si vybrať veľkosť prsteňa?
Napísali sme Vám o tom blog, v ktorom nájdete aj medzinárodnú veľkostnú tabuľku a ďalšie tipy.