Právne podmienky akcie 2+1 ZADARMO
Článok 1.
Spoločnosť Pandorina skrinka s.r.o., IČO: 55534449 so sídlom na Bajkalskej 2D, 83104 Bratislava („Spoločnosť“), organizuje
predajnú akciu s názvom „2 + 1 ZDARMA“ („Akcia“). Predmetom tohto dokumentu je úplná úprava pravidiel („Pravidlá“) Akcie. Tieto Pravidlá sú jediným dokumentom, ktorý záväzne upravuje pravidlá Akcie. Tieto Pravidlá môžu byť pozmenené iba formou písomných dodatkov zverejnených rovnako ako tento dokument.
Článok 2.
Akcia bude prebiehať od 20.3.2025 do 23.3.2025 v e-shope www.auri.sk, pričom ponuka týkajúca sa Akcie 2 + 1 zadarmo bude platná len počas uvedeného obdobia a do vypredania skladových zásob. Počas akcie získa kupujúci tretí, najlacnejší produkt zadarmo. Zľava sa odpočíta automaticky v nákupnom košíku. Produkty, ktoré zákazník kúpi sú set, a tak sa k nim bude prihliadať aj pri prípadnom vrátení tovaru či reklamácii.
Článok 3.
Účastníkom Akcie môže byť fyzická aj právnická osoba, ktorá je konečným maloobchodným aj veľkoobchodným zákazníkom a ktorá splní ďalšie podmienky uvedené v týchto Pravidlách („Zákazník“). Do Akcie budú zaradení iba tí Zákazníci, ktorí splnia všetky stanovené podmienky Akcie. Spoločnosť si vyhradzuje právo kedykoľvek podľa svojho uváženia posúdiť splnenie stanovených podmienok jednotlivými Zákazníkmi a Zákazníkov nespĺňajúcich podmienky uvedené v týchto Pravidlách podľa svojho uváženia z Akcie vylúčiť.
Článok 4.
Zákazník sa do Akcie zapojí tak, že v čase a mieste konania Akcie podľa článku 2 Pravidiel zakúpi v rámci jedného nákupu set troch (3) produktov označených symbolom 2+1 („Nákup“). Zákazník získa najlacnejší z troch (3) produktov v rámci Nákupu zadarmo. Každý Zákazník sa môže Akcie zúčastniť opakovane, vždy však pri splnení všetkých podmienok účasti podľa týchto Pravidiel.
Spoločnosť má výlučné právo posúdiť splnenie stanovených podmienok Akcie jednotlivými Zákazníkmi. Spoločnosť je oprávnená s konečnou platnosťou vylúčiť Zákazníka v prípade, že bude mať podozrenie, že sa Zákazník dopustil podvodného konania alebo iného konania, ktoré je v rozpore s dobrými mravmi. Toto rozhodnutie o vylúčení Zákazníka je konečné, bez možnosti odvolania.
Článok 5.
Tieto Pravidlá budú k dispozícii na webovej stránke www.auri.sk počas celého obdobia konania Akcie. Spoločnosť je možné v súvislosti s Akciou kontaktovať aj na e-mailovej adrese info@auri.sk.
Účasť na Akcii je dobrovoľná. Účasťou na Akcii Zákazník súhlasí s týmito Pravidlami a zaväzuje sa ich plne dodržiavať. Práva a povinnosti vzniknuté v súvislosti s Akciou, ktoré nie sú upravené v týchto Pravidlách, sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
Spoločnosť si vyhradzuje právo zmeniť podmienky Akcie alebo dobu trvania Akcie bez uvedenia dôvodov a bez poskytnutia akejkoľvek náhrady a bez akýchkoľvek nárokov Zákazníkov voči Spoločnosti. Každá takáto zmena Pravidiel alebo Akcie bude oznámená rovnakým spôsobom ako tieto Pravidlá. Zmeny bude Spoločnosť vykonávať len z výnimočných dôvodov, najmä v reakcii na okolnosti, ktoré Spoločnosť nemôže primerane ovplyvniť, vrátane technických alebo právnych dôvodov, a za predpokladu, že sa Spoločnosť bude vždy snažiť minimalizovať ich vplyv na Zákazníkov.
Pri uplatňovaní práv z vadného plnenia (reklamácie) tovaru v rámci tejto Akcie sa postupuje podľa platnej právnej úpravy obsiahnutej najmä v zákone č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, v znení neskorších predpisov a v súlade s platným Reklamačným poriadkom Spoločnosti.
Pri odstúpení Zákazníka od zmluvy bude Zákazníkovi vrátená kúpna cena a odstúpenie Zákazníka od kúpnej zmluvy sa vždy vzťahuje na súbor všetkých výrobkov zakúpených v rámci Nákupu. Rovnaké Pravidlá platia aj pri odstúpení od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní - zákazník je povinný vrátiť celý set produktov).
Zľavy a iné výhody v rámci tejto Akcie nie je možné kombinovať s inými zľavami alebo inými predajnými akciami.
Zákazník má právo obrátiť sa s cieľom ochrany svojich spotrebiteľských práv na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia (https://www.soi.sk/). V prípade cezhraničného sporu má spotrebiteľ právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum (http://esc-sr.sk/).
Zákazník, ktorý je fyzickou osobou – spotrebiteľom, má ďalej právo začať mimosúdne riešenie sporu online prostredníctvom platformy ODR, ktorá je k dispozícii na webovej stránke https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Postup mimosúdneho riešenia sporu nie je mediáciou podľa zák. č. 420/2004 Z. z., o mediácii, ani rozhodcovským konaním podľa zák. č. 335/2014 Z. z., zákon o spotrebiteľskom rozhodcovskom konaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a jeho využitím nie je dotknuté oprávnenie Súťažiaceho obrátiť sa so svojím nárokom na Slovenskú obchodnú inšpekciu či na súd.